פרופיל הלקוח האמריקאי בעבודה במכירות בארה"ב
            
מאת: חלי חדיף, מנהלת מוצר בחברת Nine Dec

טסים לעבוד במכירות בארה"ב? זה הזמן להציג בפניכם פרופיל של הלקוח האמריקאי. "בעוד שהלקוח הישראלי חשדן, הלקוח האמריקאי נהנה לקנות מוצרים שאינם מועילים לו" (TheMarker).

הלקוח האמריקאי אוהב לקנות!

הלקוח האמריקאי שונה בתכליתו מהלקוח הישראלי וכך גם כל תרבות הצריכה האמריקאית. בניגוד ללקוח הישראלי שמצטייר כחשדן, "לא פראייר" ומחושב, הלקוח האמריקאי פשוט אוהב לקנות, בין אם אלו מוצרים שהוא צריך ובין אם אלו מוצרים שאין ולא יהיה לו שום צורך בהם בעתיד. דוגמה קטנה אך משמעותית להמחשה היא הקניונים שלהם, לא סתם הם נקראים "SHOPPING TOWN" (עיר קניות) - זה משום שהם מרשימים ועצומים עד כלא נתפסים על הדעת.

לנסות ולהתנסות

האמריקאים מאוד אוהבים חידושים, אופנות חדשות, טרנדים חדשים ואוהבים מאוד לנסות ולהתנסות במוצרים חדשים מבלי לחשוב יותר מידי לפני רכישתם. דוגמה נוספת להמחשה היא ערוצי קניות ואתרי הקניות באינטרנט, בין אם זה אתרים כמו EBAY ובין אם אלו ערוצי הקניות שלהם בטלוויזיה. פיתוי הקנייה אצל הלקוח האמריקאי הוא עצום. בנוסף, הם קניינים מאוד אימפולסיביים ולא מחושבים, כך שאם אתם עובדים בארה"ב בעגלות, תוכלו ליהנות מזה.

קניות: פעילות הפנאי השניה בחשיבותה בארה"ב

הראשונה אם תהיתם, היא צפייה בטלוויזיה, אך גם מרבית התוכניות המשודרות בטלוויזיה מעודדות קניה.

אמריקה מסמלת את תרבות הצריכה, והחברה בארצות הברית היא חברה צרכנית ביותר. חברה שנענית למערכת של סמלים, סימנים וקודים שהמדיה מכתיבה ומשתמשת בהם כדפוס של זהות.

עבודה בארה"ב במכירות בתקופת הקניות - הכריסטמס

כפי שכבר הבנתם האמריקאים אוהבים לקנות על בסיסי יומיומי. מתי הם הכי אוהבים לקנות? על תקופת הכריסטמס (חג המולד) בארה"ב שמעתם? אז אם הנחתם כבר שהאמריקאים הם קניינים מטורפים, תכפילו פי כמה וכמה את הטירוף הזה בתקופה המטורפת הזו שנקראת כריסמס.

הכריסמס הוא היום בו נולד ישו. משמעות היום הזה בשביל הנוצרים היא: "זמן לתת". בכל מקום בעולם חוגגים את החג הזה במתן מתנות, אך מכיוון שהאמריקאים מאוד אוהבים לקנות, המשמעות הזו מתעצמת עד כדי כך שיש להם חסכונות מיוחדים אך ורק לתקופת הכריסמס. ליום המיוחד הזה הם מתכוננים כ-4-5 חודשים לפני!!! כל זה מכיוון שהם לא רק קונים מתנות לאבא, אימא ולמשפחה הקרובה, אלא הם קונים גם לשכנים, למזכירה, לספר וכו'. לפיכך, עונת הכריסטמס היא העונה הפופולארית ביותר לחפש עבודה בארה"ב בעגלות או במכירת ציורי שמן.

"יום שישי השחור"

יריית הפתיחה הרשמית של מרוץ הקניות לקראת חג המולד מתרחשת ביום שנקרא "יום שיש השחור" (Black Friday). היום הכי טוב לעבודה בחו"ל. זה קורה ב- 28/11, ביום שישי וזה מתבטא בסיילים מטורפים בכל הקניונים בארה"ב! נחילים על גבי נחילים של אנשים פשוט מסתובבים שעות בקניונים כשהמטרה אחת - לקנות!

הנה לכם הצצה קטנה אל מול מי אתם הולכים לעבוד, אך את העיקר תראו כשתגיעו. הרי תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים. רק זכרו, זה עדיין לא הולך להיות קל, אז שיהיה בהצלחה לכולנו.

       
       
 
עבודה בארה"ב  עבודה באוסטרליה  עבודה באנגליה  עבודה בפורטוגל  עבודה בספרד  עבודה בקנדה  עבודה בהולנד  עבודה בחו"ל
ביטוח לחו"ל  עבודה חוקית בחו"ל  פרסם אצלנו  קישורים  אודותינו  ויזות עבודה  לוח דרושים  טיפים  מגזין  צור קשר  עבודות בחו"ל
עבודה לבעלי אזרחות  הזמנת טיסות  פרסם אצלנו  כל הזכויות שמורות לJobSource  דרושים  מפת האתר